Wat ons beweegt

Meer dan ooit leert uw kind altijd en overal. De Fontein benut de mogelijkheden en faciliteert ze. Als school blijven we ons altijd ontwikkelen en vernieuwen. We zijn een ‘lerende organisatie’ en volgen de veranderingen in het onderwijs, met als doel onze kinderen zich optimaal te laten ontwikkelen.

Onze visie
Wij zijn een open christelijke school waar ieder kind welkom is om in een veilige omgeving tot leren te komen. Wij zetten als Fonteinteam onze deskundigheid in en grijpen nieuwe ontwikkelingen aan om het onderwijs te versterken. Daarbij zoeken wij de verbinding met ouders om kinderen uit te dagen zich naar eigen mogelijkheden te ontwikkelen. Samen zijn wij verantwoordelijk voor een stimulerende en plezierige omgeving waarin wij kinderen voorbereiden op hun rol in de maatschappij.

Ons motto: “Vanuit deskundigheid naar ster(k) onderwijs”